Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Організація навчально-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами здійснюється з урахуванням завдань, визначених Указами Президента України, дорученнями Уряду, нормативно-правовими актами, листами Міністерства освіти і науки України. Під час організації інклюзивного навчання керуємося чинними нормативноправовими актами Кабінету Міністрів України, інструктивно-методичними матеріалами та листами Міністерства, які розміщені та постійно оновлюються на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки України (www.mon.gov.ua) у рубриці «Освіта дітей з особливими потребами».
Доступність будівлі та приміщень школи № 36 для осіб з особливими освітніми потребами забезпечуються:
- наявністю пандусу;
- встановлено поручні;
- розмір вхідних дверей дозволяє перемістити маломобільну людину до приміщення школи;
- для дітей з особливими освітніми потребами організоване індивідуальне навчання;
- територія шкільного подвір’я має вільний доступ для маломобільних груп населення;
- на першому поверсі розташована туалетна кімната з можливим використанням особами з особливими освітніми потребами.
Сходи, за проектом, не оснащені для дітей з особливими освітніми потребами. Ідальня розташована на другому поверсі.