УВАГА НЕБЕЗПЕКА З ПОВІТРЯ
Перелік документів щодо оформлення паспорта громадянина України вперше особі, яка досягла 14 річного віку.
Центр надання адміністративних послуг м.Херсон
Адреса ЦНАПу: м. Херсон, пр. Ушакова, 37, будівля Херсонської міської
ради (вхід з вул. Преображенській)
Перелік необхідних документів:
1. Оригінал свідоцтва про народження дитини.
2. Оригінал ідентифікаційного коду дитини (за наявності).
3. Оригінал довідки про реєстрацію місця проживання дитини (отримати у
відділі реєстрації місця проживання фізичних осіб Херсонської міської
ради за адресою вул.Суворова, 39).
4. Оригінал паспорта громадянина України одного з батьків.
5. Оригінал паспорта громадянина України для виїзду за кордон дитини (за
наявності).
6. Оригінал свідоцтва про шлюб \ розірвання батьків (за наявності).
Тел.: 26-26-65.
Для того щоб убезпечити свою дитину від небезпек Інтернету , дотримуйтесь наступних загальних правил його використання:
- Створіть за участю дітей домашні правила користування Інтернетом і вимагайте його неухильного дотримання. Змінюйте його відповідно до віку і запитів дітей.
- Попереджуйте дітей що не слід видавати особисту інформацію в Інтернеті, в тому числі прізвище, ім’я, домашня адреса, номери телефонів, номер школи, адреса електронної пошти, прізвища друзів або родичів, дату народження, фотографії. Нагадуйте, чим це може обернутися. Використовуйте нейтральне екранне ім’я, яке не видає ніяких особистих відомостей.
- Наполягайте на тому, щоб підлітки ставили до відома, якщо хто-небудь в Інтернеті загрожує їм. Ніколи не дозволяйте дітям особисті зустрічі зі знайомими по Інтернету без контролю з боку дорослих.
- Допоможіть захиститися від спаму. Навчіть підлітків не відповідати на небажані листи. Використовуйте фільтри електронної пошти для блокування небажаних повідомлень. Поясніть, що незаконне копіювання чужої роботи – музики, комп’ютерних ігор та інших програм – є крадіжкою.
- Розкажіть дітям про правила поведінки в Інтернеті. Діти ні в якому разі не повинні використовувати Мережу для хуліганства, поширення пліток або погроз іншим людям. Будьте уважні до ваших дітей!
- Переконайтеся, що підлітки радяться з вами перед покупкою або продажем чого-небудь в Інтернеті.
- Обговоріть з підлітками азартні мережеві ігри і пов’язаний з ними ризик. Нагадайте, що дітям не можна в них грати.
- Підтримуйте рівень безпеки вашого комп’ютера на належному рівні. Якщо ваша дитина краще вас розбирається в програмному забезпеченні, то чому б не доручити йому турботу про безпеку ваших сімейних комп’ютерів?
- Якщо ваші діти пишуть блоги, переконайтеся в тому, що вони не розповідають занадто багато про себе. Проведіть оцінку служби блогів і з’ясуйте, чи забезпечує вона можливість написання особистих блогів, захищених за допомогою паролів. Збережіть адресу блогу вашої дитини і регулярно перевіряйте його.
- Переглядайте інші блоги, відшукуючи позитивні приклади для наслідування для ваших дітей.
Поради батькам на кожний день
Негайне втручання при агресивних проявах
В випадках незначної агресії, коли вона безпечна і може бути пояснена:
- Повне ігнорування реакції дитини/підлітка;
- Розуміння почуттів дитини («Звісно, ти образився…»);
- Переключення уваги, пропозиція будь-якого завдання («Допоможи мені, будь ласка, скласти речі…»);
- Позитивне позначення поведінки («Ти злишся, тому що ти втомився»).
- Для зниження агресії встановити з дитиною зворотній зв’язок:
- Констатація факту («Ти поводиш себе агресивно»);
- Констатуюче питання («Ти злишся?»);
- Розкриття мотивів агресивної поведінки («Ти прагнеш мене образити? Ти намагаєшся продемонструвати силу?»);
- Висловлювання своїх почуттів до небажаної поведінки («Мені не подобається, коли зі мною розмовляють в такому тоні», «Я гніваюся, коли на мене хтось голосно кричить»);
- Апеляція до правил (« Ми же з тобою домовлялися»).
Зберегти позитивну репутацію дитини.
Дитині, особливо підлітку, важко відразу визнати свою поразку і провину. Найстрашніше для нього – публічний осуд і негативна оцінка, які провокують психологічні механізми захисту. Щоб цього не сталося, необхідно:
- Публічно мінімізувати провину підлітка («Ти неважно себе почуваєш», «ти не хотів його образити»), але в бесіді віч-на-віч розкрити істину;
- Не вимагати повного підпорядкування, дозволити підлітку/дитині виконати ваші вимоги по-своєму;
- Запропонувати підлітку/дитині компроміс.
Контролювати свої негативні емоції.
Коли дитина демонструє агресивну поведінку – це викликає негативні емоції – роздратування, гнів, обурення, страх і безпорадність. Коли дорослий вміє керувати своїми негативними емоціями, він не підкріплює агресивну поведінку дитини, зберігає з нею гарні відносини і водночас демонструє, як треба взаємодіяти з агресивною людиною.
- Акцентувати увагу на поведінці, а не на особистості за допомогою техніки об’єктивного опису поведінки.
Після того як дитина заспокоїлася, обговорити з нею, як вона поводила себе під час прояву агресії, які слова говорила, які дії здійснювала, не даючи при цьому ніякої оцінки. Обговорювати необхідно лише те, що трапилося «тут і зараз», не згадуючи минулих вчинків. Замість «читання моралі» краще показати негативні наслідки її поведінки, переконливо продемонстрував, що агресія більше шкодить їй самій.
5. Показати зразок конструктивної поведінки за допомогою наступних прийомів:
- Витримка паузи, яка дасть змогу дитині заспокоїтися;
- Навіювання спокою невербальними засобами;
- Прояснення ситуації за допомогою питань, що наводять на відповідь;
- Використання гумору;
- Визнання почуттів дитини.
Додаткова інформація: