План роботи учнівського самоврядування 2021-2022 н. р.
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПАРЛАМЕНТ УЧНІВСЬКОГО ВРЯДУВАННЯ «КАКТУС»
1. Загальні положення.
1.1 Парламент учнівського врядування школи є виконавчим органом учнівського врядування. Він покликаний активно сприяти згуртованості колективу школи, формуванню всіх учнів свідомого та відповідального відношення до своїх справ та обов’язків,які зазначені у Статуті школи, у Єдиних вимогах до учнів і Положенні про центри врядування.
1.2 Парламент складається із Центрів органів врядування класних колективів – активних, дисциплінованих учнів 5-10 класів та Президента парламенту
1.3 Парламент обирається на загально шкільних зборах, які проводяться раз на рік.
2. Завдання і зміст роботи Парламенту.
2.1 Основні завдання парламенту – сприяти педагогічному колективу школи у подальшому розвитку у дітей життєвої активної позиції. У вихованні національної свідомості, у створенні необхідних комфортних умов для розвитку в учнів їх здібностей та творчої ініціативи, їх самореалізації у пізнавальній та навчальній діяльності.
2.2 Парламент школи організує роботу системи учнівського врядування школи.
2.3 Парламент бере участь у створенні Центрів врядування.
2.4 Парламент бере участь у реорганізації, злитті або скасуванні Центрів врядування.
2.5 Парламент підбиває підсумки роботи Центрів врядування.
2.6 Парламент сприяє розвитку навичок самообслуговування, вихованню свідомої дисципліни та культури поведінки, а також виконанню учнями Статуту школи та Єдиних вимог до учнів
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА НА ПОСТ ПРЕЗИДЕНТА УЧНІВСЬКОГО ВРЯДУВАННЯ
Президент повинен бути:
* чесною і порядною людиною;
* винахідливим;
* об’єктивним;
* ініціативним, докладати до будь-якої справи свої зусилля, думки, пропозиції;
* давати поради, але ненав’язливо;
* бути уважним товаришем, вміти відповідати за свої дії, вчинки, слова;
* гідно сприймати критику на свою адресу;
* за роботою не забути про відпочинок.
10 ЗАКОНІВ ГАРНОГО Голови Центру МІНІСТРА
Я – ГОЛОВА, і я відповідаю за кожен вчинок своїх підлеглих.
Я зобов’язаний прислухатись до думки кожного учня школи.
Я вихований, працьовитий, толерантний.
Я повинен бути в курсі всіх подій, які відбуваються в школі.
Я в першу чергу раджу, а потім – контролюю і караю.
Я ввічливий, терплячий і стриманий.
Я справедливий і людяний.
Я творчо підхожу до всіх справ, я з гордістю ношу звання міністр.
Я завжди посміхаюсь – дарую гарний настрій своїм друзям та товаришам.