З метою поглиблення і розширення знань з основ безпечної роботи в Інтернеті з 7 по 11 лютого 2022 року в школі було проведено інформаційний тиждень «Разом до безпечного Інтернету». В рамках якого відбулися наступні заходи: треннінги «Протидія кібербулінгу» для учнів 9,10 класів і «Подорож країною Інтернет» для учнів 11 класу; веб-квести «Безпека в Інтернеті» для учнів 7,8 класів і «Безпечній віртуальний світ» для учнів 9 класів; цікаві тематичні уроки «Ми – герої безпеки в Інтернеті» для учнів 2-6 класів і «(Не)дитячі стосунки онлайн» для учнів 7-11 класів.
Учні – учасники конкурсів тематичних презентацій, відеороликів, буклетів і малюнків відобразили новітні досягнення і перспективи розвитку в області інформатизації суспільства, використання комп’ютера у різних галузях на сучасному етапі та небезпеки які можна зустріти користуючись мережею Інтернет.
Виховний захід для 5,6 класів «Я знаю, як спілкуватись в Інтернеті # Не_ведусь» сприяв сформуванню в учнів навичок безпечного спілкування та безпечної поведінки в інтернеті.
Вчителі школи взяли участь у Всеукраїнському онлайн-флешмобі «Разом до найкращого Інтернету» та отримали цифрові бейджі.
За активну участь у підготовці і проведенні заходів щодо тижня безпечного Інтернету оголосити подяку учням: Куліді Марії, Дрондель Альбіні, Гальченко Валерії (5-Б клас), Тахтай Артему (6-Б клас), Ковтун Аліні, Кучер Софії (7-А клас), Шашиній Анастасії, Бабаян Луїзі (7-Б клас), Статівко Маргариті, Філатовій Дарині (7-В клас), Авдєєвій Марині, Салтиковій Вікторії (8-Б клас), Перерві Анастасії, Калачовій Ксенії, Лисенко Владиславі, Гришиній Карині, Борисенко Руслану (9-А клас), Касюну Олександру (9-Б клас), Комаренко Надії, Череватовій Катерині, Головьонкіній Діані, Карагізян Арині (10-Б клас), Нікіфорчук Арині, Ковальовій Вікторії (11 клас). та учителям інформатики Максименко Н.М., Богдан Г.А.
У рамках оголошення Року математики та з метою розвитку математичних здібностей учнів в Херсонській загальноосвітній школі 36 проведено практичні роботи, показові уроки, позакласні заходи, віртуальні мандрівки, квести, математичний марафон.
Метою проведення цих заходів є залучення учнів до активної пізнавальної діяльності, розширення їхнього математичного кругозору, пробудження в учнів інтересу до математики;запропоновані завдання були спрямовані на розвиток умінь бачити математику в реальному світі, застосовувати вивчені формули та способи розв’язування математичних задач для досягнення особистих цілей і потреб.
Учні 6А класу брали участь у засідання математичного клубу «Мудра сова». Діти працювали в групах, розв’язували задачі практичного змісту, проявляли кмітливість та винахідливість, показали, що вміють працювати в команді, допомагати один одному при ознайомленні з новим матеріалом та при розв’язуванні складних задач. Під час роботи діти отримали емоційно-позитивний заряд. Кожен із них, враховуючи свої індивідуальні особливості та інтереси, міг працювати із захопленням,учні дізнаються багато цікавого, нового і корисного , оволодівають загальнокультурною, міжпредметною, комунікативною та соціальною компетентностями.
Проведення інтелектуальних ігор, розваг, конкурсів сприяє удосконаленню й урізноманітненню розумової діяльності учнів: уяви, спостережливості. Розвиває їхні важливі якості мислення: логічність, здатність до абстрагування, порівняння, доведення тверджень.
Ми переконалися, що будь-яка діяльність дитини буде успішною тоді, коли вона здійснюється без примусу і дарує радість відчути себе переможцем, творцем.